بعد سالهاااااا

سلام دوباره بعد یه مدت طولانی 

اصلا فراموشم شده بود ک وبلاگ جدید ساخته بودم تا الان ک پیداش کردم

بعد از کلی مدت نمیدونم چی بنویسم اصلا

اول اینکه این چند سال خیلی چیزا عوض شده مثلا اینک من یه جای دولتی به شکل موقت تو یه سمت خوب مشغول شدم فعلا و اینکه جوجه چهار سال و چند ماهه شده اینکه پارسال خیلی سال سخت و مزخرفی بود برام و زندگی خصوصیم دستخوش چالش شد ک اصلا دوست ندارم حتی تعریفش کنم اما خوب زندگیم دیگه مثل سابق نشد و نخواهد شد 

دیشب برا جوجه دو تا فنچ نوک نارنجی جیگر خریدیم ک من بیشتر از ائن ذوقشون دارم 

سعی میکنم بیشتر بیام اگه یادم بموووووونه امروز جلسه اول کلاس زبان جوجه ست عصر میبرمش 

از طرف مهدم اسمش کلاس موسیقی نوشتم خدا کنه خوب باشه و جوجه همکاری کنه

اخلاقا جوجه هم بهتر شده ولی خوب مشکلات خودش داره و تحرکش همجنان زیاد 

حرف زیاد میام باز 

فعلا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.