6

سلام

نشد یه دو روزی بنویسم جوجه انگار مریض شده و شبا بیدار میشه و چندساعت بیدار و بی قرار و میگه گلوم درد میکنه و منم نصف شب عسل ابلیمو اب گرم بهش میدم دیشب حسابی خورد تو حالم چون هم جوجه خیلی اذیت میکرد هم اخر شب همکارم ک تو یه کلینیکیم برام تو تلگرام پیامی فرستاد ک محتواش زیر اب زدن من بود عوضی کصافططططط خیلی نگران شدم اما قرار شد شنبه پیگیر کارم بشم شب افتضاحی بود صبحم دیر پاشدم و ساعت 11 صبحونه مفصل خوردیم و افتادم ب جون خونه و همه جارو تمیز کردم و برق انداختم و جارو زدم و بعدم برنج و شوید خشک ریختم تو پلوپز و روغن نمک زدم و حاضر شدیم ک بریم امامزاده و دور دور ک در پارکینگ قاط زده بودو یه لتش باز نمیشد مدیر صدا زدیم ور رفت یکم و درستش کرد و رفتیم و تو امامزاده همکارم ک گفتم دیشب پیام داده بود زنگ زد اخه من زنگ زده بودم و برنداشته بود و باهم حرف زدیم و هم دیگه و اروم کردیم و خیالمون راحت شد بعدم رفتیم من یه کفش و یه شلوار خریدم با یه دستکش برا شستشو حمام دسشویی کرفتم چون سوراخ شده بود و برگشتیم خونه و تن ماهی جوشوندم و ناهار خوردیم و تمام مدت دخملی غر زدو سرویسمون کرد داروش دادم بردم خوابوندمش و با همسری چایی خوردیم و حرفیدیم و همسریم خوابش برد و من تو اینستا دور زدم تا بیدار شدن و میوه خوردیم همسر گفت عصر بریم دور بزنیم ک دلمون نگیره تو خونه و با ماشین دور زدیم چ هوای ابر و باد و خاکیم بود :/ شامم آش پختم و ناهار فردا دخملیم آش بود براش کشیدم و ظرفام شستم و دراز کش براتون پیام میزارم و دخملم در حار نقاشی و غر و ....

خدا کنه زود خوب بشه فقط 

خدا جونم شکرت 

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 14:28 http://nasimmaman

منم نزدم دوستم...منم یکم میترسم...ولی میخوام بزنم براش...اگه زدم بهت میگم

اره منم میترسمممم
مرسی مهربون

مونا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 11:08

وای گلودرد خیلی بده.منم مریض شدم
ایشا... جوجه زود خوب میشه.

اخی همه مریضناشالله زود خوب بشی عزیزم

نسیم شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 14:07 http://nasimmaman

ای جونم که اون بچم مریض شده...دوستم یکم مال مهد کودکم هست مریض میشه...اگه میتونی بهش واکسن بزن...
ایاشلا جفتتون خوب خوب باشین

نسیم جونم از واکسن میترسماز بس میگن تقلبی بود و ..... مامانمم یه سال ک زد بدجور مریض شد سال بعد ک نزد مریض نشد حالا موندیم چکار کنیم تو میزنی برا ارشا؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.