4

سلام سلام

خوبید خوشگلا؟

من ک عاااالیم . دیروز غروب رفتیم دور دور اخه همسری و من هردو یه کوچولو سردرد بودیم گفتیم یه هوایی بخوریم واسه همین وقتی همسری از پیش مریضش اومد من یه ایس پک خوشمزه درستیدم و خوردیم بعدم رفتیم هواخوری تو راه همسری مهربونم برام پای سیب ک دوست دارم با شیرمال خرید و دوتام نون پیتزا و رفتیم سوپر مارکت برا جوجه خانوم بادوم زمینی پنیری و یه بسته قارچ خریدیم و اومدیم خونه البته همسری بین راه رفت مسجد و منم هلو گرفتم و اومدم خونه

سریع دست بکار شدم و مایع گوشتی استنبولی ناهار فردا ک برنامه مهد جوجه بود درستیدم تا همسر اومد دیدم سیب زرد ک عشق منه تو این فصل چون یکم ترش خریده با اناااااااار دیگه حسابی کیفور شدم و رفتم سراغ چایی و درست کردن پیتزا قارچ و گوشت ک عاااااالی شد جاتون خالی و استانبولیم دم کردم و نشستیم ب پیتزا خورون 

ما ک اسباب اوردیم خونه جدید اینجا گاز رو میزی بود منم مجبور شد گاز خودم گذاشتم انباری واسه همین فر ندارم و هرچی ک فر لازم باشه تو کیک پز برقی ک خواهری بهم داده میپزم و ب نظرم خیلیم راحت و عالی 

بعدم یکم تی وی دیدیم و همسری رفت پای لب تاپ و من گ جوجه م رفتیم رو تخت ک حسابی اتیش سوزوند تا خوابید و منم بیهوش شدم ساعت یک دیدم جوجه پاشده میگه اب همسری بیدار بود هنوز براش اب اورد خورد بعد فسفل رو کرده ب من میگه میخوام تو تخت تو بخوابم منم اوردمش کنارم خوابوندم و بعد چند ساعت قل زد رو تخت خودش اخه تختامون بهم چسبیده ست باز دم صب پاشد گفت بیام تو جات گفتم بیا مامی و اومد بغلم لالا کردیم تا 8 پاشدم اوضاع خونه مرتب کردم و اسباب بازیا جوجو جمع کردم و غذا مهدش دیشب جا کرده بودم گذاشتمش کیفش و همسری پاشد بهش صبحونه دادم و جوجه بیدار کردم یه موز بهش دادم و حاضرش کردم و خودمم لباس پوشیدم و یه کتونی و یه شلوارکم گذاشتم کیفم و دخمل بردم مهد و خودمم رفتم یه باشگاه ک دیده بودم و ثبت نام کردم و این جلسه ایروبیک کار کردم قرار شد جلسه بعد برنامه بگیرم بدم بدنسازی وزنم بین 54 تا 55 و فقط باید سفت بشه شکمم ک بخاطر زایمان شل شده بعدم گازیدم تا خونه و دوش گرفتم و برا خودم شیر دارچین ددستیدم و زنگیدم با مامان بابام حرفیدم و تی وی دیدم و یه سالاد عالی ک توش سبزی و خیار و کلم و کشمش و زیتون. ریختم درستیدم و رفتم دنبال دختری فقط گوجه نداشتیم برا سالاد از بغل مهدش گرفتم گذاشتم تو ماشین بعد ربتم دنبالش ک با خنده اومد بغلم و بوسیدمش مربیش گفت غذاش خورده از فردام براش شیر و کیک چیزی بذار چون بازم گرسنه میشه خیلییییی تعجب کردم اخه مهدشون میان وعده میده خودش و جوجه کلا زیاد چیزی صبحا نمیخوره حالا نمیدونم فعالیتش زیاد یا لقمه میان وعده ش نمیخوره ک گرسنه میشه چون کلا لقمه نمیخوره 

ولی دوست ندارم براش کیک بذارم اخه چاق میشه حالا همسر میگه براش شیر و مغز و میوه بذار بگو اینارو بدن بهش 

البته حدس دیگه ما اینه ک جوجه از دست بقیه خوراکیشون میگیره فک میکنن گرسنه ست در حالیک عادت داره یعنی بخاطر سنش همه چیز از بقیه میگیره ب زور حالا نمیدونم 

فردا صبح ک سرکارم بعدا میرم میحرفم اونجا

دیگه الانم برا ناهار فردا جوجه و خودمون قرمه سبزی گذاشتم یه تیکه مرغم پختم تا شب دوباره پیتزا مرغ و قارچ بذارم با اون یکی نون :))

راستی دخملی گوشت قرمز نمیخوره فقط چرخ کرده ش منم قرمه سبزی و با قلقلی میدرستم خوشمزه م میشه;;))

من با گوشی مینویسم واسه این شکلک گذاشتن برام سخته

خوب دیگه برم

خدایا شکرررررت عاشقتم مهربوووون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.