7

سلام

نمیدونم چرا نمیشه منظم بنویسم 

زندگی درجریان خدارو شکر و من هرروز برا روزای تکراری و ارومم کنار همسری و جوجه خدارو شکر میکنم 

جوجه لجباز شده و باید یکم صبورتر باشم و وقت بیشتری و بهش اختصاص بدم اشالله خدا کمکم بکنه و بتونم هم من و هم همسر باید تلاشمون کنیم چون اگه درست نشه بعدا مساله دار میشه دیگه

عیدتونم مبارک راستی عشقا 3>

وای دیروز ژله سالاد میوه درست کردم هم خیلی خوشگل بود و هم بسیااااار خوشمزه شامم ساندویچ فیله مرغ با پنیرگودا درست کردم و با دوغ زدیم بر بدن ک عااااالی بود جاتون خالی

دوستا اینستام فک کنم دیگه کلافه شدن انقد عکس غذا گذاشتم:)))))

ناهارم ماهی سوخاری و شویدپلو پختم قبلشم ک دور دور کردیم 

چقد بد ک باز زمستون در راه و زود هوا تاریک میشه من بدم میاد خوووو نمیشه عصرا دور دور کرد با جوجه. فعلا ک میریم و از فرصت استفاده میکنیم از صب دنبال خمیر مایه بودم یافت نکردم بیخیال شدم عصر ک بیدار شدم کاپ کیک درستیدم و بعدم رفتیم خمیر پیراشکی خریدیم و پارک بردیم پرنسس خانوم و برگشتیم پیراشکی تو کیک پز چیدم و روش یه ذره روغن اسپری کردم حتما امتحان کنید رژیمی شد و خوشمزه اصلاااا هم خشک نشد 

خوب دیگه فردام تعطیل اخ جوووون :))))

دو تا ماگ سیبیلو هم خریدم چهارشنبه خخخخ:)))) ساعتا ک عوض شده صبحا زود بیدار میشیم کاش همینطور سحر خیز بمونیم دوست دارم زود بیدار شدنو چون کلی وقت دارم برا کارام و سرحالم

چهارشنبه م زود بیدار شدیم صبحونه پنیر لیقوان زدیم ب بدن و جوجه بردیم مهد و من دیگه از مهد قدم زنون رفتم سمت باشگاه ک دیدم نهه خیلی زود واسه همین رفتم بازار ماگ خریدم:)) مربی باشگاهم نیومده بود کلا چهار نفر بودیم ورزش کردیم باهم و من قدم زنون رفتم مریضم و ویزیت کردم و رفتم خونه خواستم جارو بزنم دیدم مکشش مشکل داره لوله شستم گیر بود گذاشتم خشک بشه و منتظر همسری و دخملی شدم 

دخملی وقتی از بیرون میایم خونه از جلو در و پارکینگ جیغ و داد میکنه خونه نمیام خیلی ناراحتیم کاش درست بشه ای خدا

خدایا شکرت بخاطر ارامش این روزااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:26 http://nasimmaman

همه کارای اون جوجه طبیعیه...مال سنشه...درست میشه غصه نخور...صبور باش

فاطمه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 17:14 http://pinkday.persianblog.ir/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.